Dolfi 1920 Sp. z o.o.

Dolfi 1920 Sp. z o.o.

Otworzy jutro na 09:00
Adres
Godziny pracy
Słońce
Zamknięte
PN
09:00—17:00
WT
09:00—17:00
Śr
09:00—17:00
Czw
09:00—17:00
PT
09:00—17:00
Sat
Zamknięte
Oficjalna strona
Jesteś właścicielem?
  • Uzyskaj dostęp
  • Pobierz widget
  • Zgłoś błąd
Jak działa Nicelocal dla firm
Klienci szukają w sieci usług i trafiają na Nicelocal
Wybierają firmę o najbogatszym profilu
Dzwonią i rezerwują usługę w tej firmie

Opinie o firmie Dolfi 1920 Sp. z o.o.

3,6
/  88 recenzje i 70 oceny
Ocena jest tworzona na podstawie opinii klientów, ocen i ankiet telefonicznych.
Napisz recenzję Edytuj swoją recenzję
Sortuj wg:
  • 1,0
    Zalety:
    Łaskawie odpowiedzieli na moje zgłoszenie po ponad 10 dniach i ponagleniach.
    Wady:
    Nie wiem, na jakiej podstawie oceniają wartość walizki, zaniżając ją o 50%. Piszą, że przyślą link do ich sklepu, ż***y można było wybrać walizkę i nie przysyłają. I tak się bujam od dwóch tygodni, a walizki nie widać.
    Komentarz:
    Masakra! Jak szanujące się linie lotnicze mogą współpracować z czymś takim???
    Data wykonanych usług:
    .
    Opis specjalisty:
    .
  • Szkoda gadać
  • Oferują w ramach „rekompensaty” za uszkodzony bagaż walizki do których trzeba dopłacać dwa razy więcej niż cena w sklepie. Firma nie rzetelna, odpowiedzi na maile kopiuj-wklej a nóż klient przyjmie zaproponowana na odczepnego darmowa tania chińska walizkę.

    Żenada. Następnym razem zamiast zgłaszać reklamacje do nich to będę realizować to z polisy ubezpieczeniowej podróży albo karty kredytowej!
  • Kontakt z firmą to jakiś dramat. Od ponad tygodnia próbuje nawiązać kontakt z firmą.
  • Zgłosiłem uszkodzona walizkę, plastikową, (złamane kółko) walizka w rozmiarze L. Do wyboru dostałem nowe walizki wyłącznie za dopłatą ale w rozmiarze S lub M. Jest jedną Lka ale po 300! Dlaczego mam dopłacać za to, że ktoś uszkodził moja własność?
  • Fatalny kontakt z firmą. Dodzwonienie się jest niemożliwe, kilkanaście prób kontaktu skończyło się totalnym fiaskiem. Na maile odpowiadają z dwutygodniowym opóźnieniem i to w dodatku po niemiecku.
  • zaraz minie drugi.msc jak nie zamkneli sprawy reklamacji walizki tzn.niedostalem do domu
    po za tym koszt jaki kosztowala walizka a voucher ktory dostalem na zakup walizki to smiech na sali
    i co mam za to kupic waciki
    No ale niestety skazani jestesmy na ta firme
  • Tragiczna firma, wyrażają zgodę na zwrot pieniędzy za uszkodzony bagaż i wyznaczają termin zwrotu 14 dni. Po upływie miesiąca anj śladu po pieniądzach. W między czasie wysłane 3 maile, każdy bez odpowiedzi. Po konsultacji telefonicznej i wysłaniu kolejnego maila dowiedziałem się, że na pieniądze będę czekał do kolejnych 30 dni. Pani na infolii powiedziała, że muszą z maila usunąć informacje o 14 dniach na zwrot, gdyż nijak ma się to do rzeczywistości. Walka o swoje pieniądze tylko dla najwytrwal – pokaż
  • Mój bagaż został uszkodzony podczas podróży powrotnej z wakacji. Na lotnisku otrzymałam raport PIR i zostałam przekierowana do dolfi1920. Kontakt z tą firmą to jakiś nieśmieszny żart!! Sprawę zgłosiłam na początku grudnia, a ja nadal pozostaje bez odpowiedzi. Mega minus dla LOTu za współpracę z tak nierzetelną firmą. Walizka kompletnie zniszczona, nie nadaje się do użytku, ale oni jak widać mają czas lub liczą, że klient sam się zniechęci i zrezygnuje.
  • Unikać!.... wodoodporna torba na gwarancji.... dziura zalepiona łatką jak na zajęciach zpt..... strona www kłamie.
  • Brak kontaktu — nikt nie odbiera, na maile brak odpowiedzi, na whatsupie również…

    Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź?
  • Wszystko ok.Obsluga reklamacji na najwyższym poziomie.panie na infolinii bardzo pomocne. Dziękuję
  • Firma Dolfi jawnie łamie wszelkie zasady rozpatrywania reklamacji oraz ogólnie przyjęte standardy obsługi klienta. Sprawę rozwiązuję przedsądowym wezwaniem do zapłaty oraz zgłoszeniem do UOKiK celem sprawdzenia działania procedur. Brak komunikacji, lawirowanie, nie udzielanie odpowiedzi. Brak wypłaty rekompensaty i rozwiązania reklamacji. Podsumowując — koszmar. A pani na infolinii kiedy już odbierze telefon rozbrajająco oznajmia, że sprawy mogą trwać nawet rok. Szkoda, że linie lotnicze wybrały – pokaż
  • minus 100 gwiazdek to dobra ocena tej firmy. kompletne dno i wstyd dla linii lotniczych zlecających ich obsługę klientów. Po uznanej reklamacji i określeniu kwoty do wypłaty kontakt ze strony Delfi jest zerowy. Nie odpowiadają na maile. Omijać szerokim łukiem i wysyłać reklamację bezpośrednio do linii lotniczych. Nie polecam x 10000.
  • Czekam na nową walizkę brak kontaktu z firmą. Nie polecam
  • Dostałem voucher do wykorzystania w ich sklepie…tylko że do wyboru są walizki małe rozmiar s lub l ale oczywiście za dopłatą…chciałbym dostać odszkodowanie w formie przelewu i kupić sobie taką jaką miałem.
  • Firma Dolfi 1920 nie odpowiada na wysłane maile. Infolinia cały czas zajęta. Zerowy kontakt. Ceny w ich sklepie dwa razy wyższe niż w normalnym sklepie. Totalnie nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • Przewoźnik po uszkodzeniu bagażu skierował mnie do firmy Dolfi. Firma nie odpowiada na wysłane maile. Infolinia cały czas zajęta. W końcu zrezygnowana wybrałam byle jaka walizkę, następnie po 2 tygodniach oczekiwania wiadomość że w związku z epidemia COVID-19 wysłanie walizki się przedłuży (listopad 2022). 2 dni temu kolejny mail o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i że przysługuje mi nowy bagaż — po poprzednim zamówieniu brak jakiejkolwiek śladu. Czy zawsze tak przebiega u państwa proces rekla – pokaż
  • Profesjonalne podejście do zaistniałej sytuacji. Polecam 100%
  • Tragiczny kontakt. Minęły prawie dwa tygodnie od zgłoszenia szkody. 0 odpowiedzi ze strony firmy.
Opinie
ze znakami
Średnia ocena - 3,6 na podstawie 88 opinie i 70 oceny