4 zdjęcia
Lynx Optique Ursynów | Optyk i Optometrysta
Ceny Lynx Optique Ursynów | Optyk i Optometrysta
Sortuj:
wg ceny
domyślnie
Dobór okularów dla mojego dziecka
Na podstawie umowy
Dobór okularów
Na podstawie umowy
Badanie pod soczewki kontaktowe – druga wizyta
Na podstawie umowy
Odbiór moich okularów
Na podstawie umowy
Badanie przesiewowe dzieci
Na podstawie umowy
Badanie pod soczewki kontaktowe – pierwsza wizyta
Na podstawie umowy
Badanie w celu dobrania okularów korekcyjnych (dla klientów posiadających opiekę w Medicover)
Na podstawie umowy
Badanie w celu dobrania okularów korekcyjnych (w przypadku zakupu kompletnej pary okularów korekcyjnych)
Na podstawie umowy
Badanie w celu dobrania okularów korekcyjnych (badanie wzroku bez zakupu okularów)
Na podstawie umowy
Serwis techniczny
Na podstawie umowy
Ceny na tej stronie służą wyłącznie celom informacyjnym. Nie są one ostateczne i nie stanowią oferty publicznej. Zarząd zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Cenę można sprawdzić telefonicznie.
Jak działa Nicelocal dla firm
Klienci szukają w sieci usług i trafiają na Nicelocal
Polecam, gdyż ciężko o miejsce, gdzie można się poczuć bezpiecznie i w dobrych rękach!
Jan K.
21 listopad 2022, 4:28 pm
Około godziny 15:45 (5 września) wszedłem do sklepu, szukając nowych oprawek. Dwie ekspedientki rozmawiały na temat jakiejś dostawy. Moje ‚Dzień dobry’ spotkało się z brakiem jakiejkolwiek reakcji. Panie kontynuowały rozmowę, nie przejęte faktem, że w lokalu jest klient. Po siedmiu minutach opuściłem sklep (wybór był mały, a ceny bardzo dobrze ukryte…). Zgodnie z reprezentowanym przez Panie standardem ‚Dziękuje, do widzenia’ spotkało się z kompletnym brakiem zainteresowania. Jak na ironię, w salonie konkurencji zostałem od razu po wejściu przywitany słowami ‚dzień dobry, w czym mogę pomóc?’. Cztery minuty później płaciłem za nowe oprawki. Gratulacje, Lynx. Sugeruję pewne zmiany kadrowe…
Pozdrawiam osobę z Lynx, która po dwóch latach od wystawienia opinii postanowiła ją skomentować, prosząc o kontakt…:') Zdążyłem zapomnieć o sprawie, ale dobrze widzieć, że u Was bez zmian.… – pokaż
Dzień dobry, Dziękujemy za komentarz. Prosimy skierować dany problem na biuro@lynx-optique.pl w celu rozwiązania sprawy. Pozdrawiamy, Lynx Optique
Aneta O.
14 listopad 2022, 11:05 pm
Dzień dobry, Zostaliśmy dzisiaj profesjonalnie obsłużeni przez sympatyczna Panią (młoda blondynkę),niestety nie znam imienia.Gratulujemy takiego doboru kadry,życzylibyśmy sobie w każdej branży takiego podejścia do klienta. Dziękujemy
Michal S.
14 listopad 2022, 12:07 am
Wcześniejsze moje doświadczenia z tym salonem były raczej pozytywne, więc daje 3 gwiazdki za całokształt. Niestety ostatnio po przybyciu na umówione badanie dowiedziałem się, że nie ma osoby je przeprowadzającej i zjawi się za 30—40 min. Nie mogłem tyle czekać,a wystarczyło zadzwonić wcześniej, żebym nie jechał na darmo…
Dorota G.
26 lipiec 2022, 12:25 pm
Profesjonalna, sprawna i uprzejma obsługa. Zawsze tam dobieram oprawki i kupuje szkła korekcyjne. Ostatnio spotkała mnie miła niespodzianka — zepsuły mi sie okulary słoneczne (kupione gdzie indziej). W Lynx Optique na Ursynowie naprawiono mi je w ekspresowym tempie i zupełnie bezpłatnie
Cieszymy się, że wybrałeś salon optyczny Lynx Optique w Warszawie. Również dziękujemy bardzo za podzielenie się z nami opinią i mamy nadzieję, że zdecyduje się Pani odwiedzić nasz salon optyczny ponownie
Pozdrawiam, Lynx Optique
Karolina P.
18 lipiec 2022, 3:11 pm
Świetna obsługa. Bardzo pomocna. Szybka i sympatyczna
Dziękujemy za wysoką ocenę. Zapraszamy na kolejne zakupy do salonów optycznych Lynx Optique! Również na naszym sklepie internetowym można zrobić zakupy online.
Radosław R.
15 lipiec 2022, 9:46 am
Super marki i oprawy z najnowszych kolekcji, a na okulary czeka się jeden dzień roboczy
Dziękujemy za tak pozytywny komentarz i wysoką ocenę. Zapraszamy na kolejne zakupy do salonów optycznych Lynx Optique! Również na naszym sklepie internetowym można zrobić zakupy online.
Maria
31 maj 2022, 1:10 pm
Przestrzegam przed panią Kasią z KEN na Ursynowie. Kłamczucha. Osoba ta, sprzedała mi okulary z innym, tańszym antyrefleksem niż zamawiałam i opłaciłam. Najlepsze jest to, że oddając gotowe okulary zapewniała, że posiadają zamówiony antyrefleks, co nie było prawdą.
Dziękujemy za komentarz. Prosimy skierować dany problem na biuro@lynx-optique.pl w celu rozwiązania sprawy.
Pozdrawiamy, Lynx Optique
Anna K.
3 maj 2022, 2:19 pm
Profesjonalna obsługa, świetnie dobrane szkła i oprawki. Pani Karolina Kasprzak zadbała o każdy szczegół, tak abym wyszła w pełni zadowolona. Polecam każdemu wymagającemu to miejsce i tą osobę.
Cieszymy się, że wybrałaś salon optyczny Lynx Optique w Warszawie. Również dziękujemy bardzo za podzielenie się z nami opinią i mamy nadzieję, że zdecyduje się Pan odwiedzić nasz salon optyczny ponownie
Pozdrawiam, Lynx Optique
Karolina G.
31 marzec 2022, 7:53 pm
Nie polecam, prosiłam Panią z obsługi o pomoc w wyborze oprawek. Pani powiedziała żebym sama sobie przymierzała i wybrała te, które najbardziej mi pasują..... Kompletne zlanie klienta
Dzień dobry! Przepraszamy za daną sytuację i dziękujemy za komentarz. Będziemy kontaktowali się z managerem salonu optycznego w (miasto) w celu ulepszenia obsługi klienta. Z wyrazami szacunku, Lynx Optique
Mateusz
8 maj 2021, 5:11 pm
Szybka obsługa jeśli chodzi o dokręcenie i wyczyszczenie okularów by lśnily jak nowe auto z salonu, czas na rower bo ładna pogoda muzyczka w tle na słuchawkach i w drogę Takie przemyślenie „wilanow czy ursynow jest bardziej sportowe” my mamy duży teren i duża ilość ludzi wiec wydaje mi się ze nie jest dobrze pokazana skala jeśli chodzi o obserwacje a przez wilanow ludzie przejeżdzają czasami wiec tez trochę sztuczny tłum ️ Miłego dzionka życzę wszystkim
Dziękujemy za tak pozytywny komentarz i wysoką ocenę. Zapraszamy na kolejne zakupy do salonów optycznych Lynx Optique! Również na naszym sklepie internetowym można zrobić zakupy online.
Klaudia J.
14 kwiecień 2021, 5:05 pm
Zdecydowanie nie polecam tego miejsca,radzę omijać jak najdalej. Obsługa nie miła, Panie siedzą i sie śmieją jak ktoś wchodzi w skrócie mają człowieka gdzieś. Przyszlam tam z prośbą o wyprostowanie okularów, potrzebowałam na szybko a tam było najbliżej. Pani uszkodziła mi je, odpadł nosek z przylutowaną częścią. Oddala je w takim stanie dala namiary na kogoś kto to naprawi od ręki, pojechałam w dane miejsce i się okazało że wcale nie ma tam punktu napraw okularów. Przyszłam z prosta rzecząa wyszłam z zepsutymi okularami,z kłamstwem i bez słowa przepraszam… – pokaż
Karolina b.
3 kwiecień 2021, 3:50 pm
Serdecznie nie polecam tego salonu. Wzrok został źle zbadany, po chodzeniu jeden dzień w okularach poszłam z reklamacja, zrobiono mi drugie badanie (inna Pani) która stwierdziła że szkła zostały źle dobrane i że powinnam zostac przy starych okularach. Oczywiście nowe szkła były opłacone. Salon nie chce ponieść odpowiedzialności za złe badanie i nie chce zrobić zwrotu pieniędzy. Za to proponują zakup drugiej oprawki.... Obsługa niekompetentna, na argumenty których użyłam w odpowiedzi uzyskałam milczenie.... Bardzo mocno nie polecam.… – pokaż
Dzień dobry Franek! Dziękujemy za komentarz. Prosimy skierować dany problem na biuro@lynx-optique.pl w celu rozwiązania sprawy. Pozdrawiamy, Lynx Optique
Nobody
11 maj 2020, 11:57 pm
Polecam, obsługa raczej pomocna nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy. Typowa sieciówka, ale oni w odróżnieniu do innych bardziej polecanych miejsc potrafili mi pomóc od ręki, za co daje najwyższą ocenę
Dziękujemy za tak pozytywny komentarz i wysoką ocenę. Zapraszamy na kolejne zakupy do salonów optycznych Lynx Optique! Również na naszym sklepie internetowym można zrobić zakupy online.
aaa a.
3 marzec 2020, 10:31 pm
Kosmiczne ceny, brak możliwości zwrotu o czym sklep nie informuje klientów....nie polecam.
Złodzieje, polecam trzymać się z daleka. Pobrali zaliczkę za naprawę okularów, okularów nie naprawili, a wręcz połamali i nie chcą oddać zaliczki. Proponują nowe oprawki i szkła ze zniżką 15% :)
Dzień dobry Łukasz! Dziękujemy za komentarz. Prosimy skierować dany problem na biuro@lynx-optique.pl w celu rozwiązania sprawy. Pozdrawiamy, Lynx Optique
Ewa F.
18 luty 2020, 4:17 pm
To najlepszy salon optyczny w Warszawie. Pracuje tam pan Czarodziej :) Kilka razy naprawiono mi okulary, których w innych salonach nie potrafiono lub odmówiono. Obsługa jest szybka i przemiła. Wybór oprawek i okularów bardzo duży. Bardzo polecam!
Dziękujemy za tak pozytywny komentarz i wysoką ocenę. Zapraszamy na kolejne zakupy do salonów optycznych Lynx Optique! Również na naszym sklepie internetowym można zrobić zakupy online.
Michał M.
5 listopad 2019, 1:00 am
Pani Karolina Kasprzak wybrała idealne oprawki oraz świetnie dobrała szkła progresywne dla mojej mamy. Staraliśmy się znaleźć oprawki na własną rękę ale te zaproponowane przez Panią Karolinę były najlepsze! Miła, uśmiechnięta i rzetelna. Obsługa na najwyższym poziomie.
Dziękujemy za tak pozytywny komentarz i wysoką ocenę. Zapraszamy na kolejne zakupy do salonów optycznych Lynx Optique! Również na naszym sklepie internetowym można zrobić zakupy online.
Monika G.
4 październik 2019, 4:57 pm
Witam, chciałam gorąco podziękować obsłudze salonu w Ken Center Lynx Optique Polska. Od lat nie nosiłam okularów z uwagi na ich złe dobranie. Tu dokładnie zbadano mój wzrok i dobrano szkła. Od początku do końca moim opiekunem była Pani Karolina Kasprzak, która profesjonalnie się mną zaopiekowała, zaoferowała mi różne rozwiązania dopasowane do mojej wady i mojego portfela, a to było dla mnie bardzo ważne. Wizyta przebiegła w przyjemnej atmosferze, gdzie otrzymałam dużo pomocnych informacji. Na koniec Salon mnie zaskoczył, gdyż okulary miałam otrzymać do 10 dni, a otrzymałam po 2 dniach, natomiast słoneczne — korekcyjne były już po 1 dniu. Jeszcze raz bardzo dziękuję i szczerze polecam ten salon i obsługę. Monika… – pokaż
Dziękujemy za tak pozytywny komentarz i wysoką ocenę. Zapraszamy na kolejne zakupy do salonów optycznych Lynx Optique! Również na naszym sklepie internetowym można zrobić zakupy online.
Jak na ironię, w s alonie konkurencji zostałem od razu po wejściu przywitany słowami ‚dzień dobry, w czym mogę pomóc?’. Cztery minuty później płaciłem za nowe oprawki.
Gratulacje, Lynx. Sugeruję pewne zmiany kadrowe…
Pozdrawiam osobę z Lynx, która po dwóch latach od wystawienia opinii postanowiła ją skomentować, prosząc o kontakt…:') Zdążyłem zapomnieć o sprawie, ale dobrze widzieć, że u Was bez zmian. … – pokaż
Dziękujemy za komentarz. Prosimy skierować dany problem na biuro@lynx-optique.pl w celu rozwiązania sprawy.
Pozdrawiamy, Lynx Optique
Zostaliśmy dzisiaj profesjonalnie obsłużeni przez sympatyczna Panią (młoda blondynkę),niestety nie znam imienia.Gratulujemy takiego doboru kadry,życzylibyśmy sobie w każdej branży takiego podejścia do klienta.
Dziękujemy
Cieszymy się, że wybrałeś salon optyczny Lynx Optique w Warszawie. Również dziękujemy bardzo za podzielenie się z nami opinią i mamy nadzieję, że zdecyduje się Pani odwiedzić nasz salon optyczny ponownie
Pozdrawiam,
Lynx Optique
Dziękujemy za komentarz. Prosimy skierować dany problem na biuro@lynx-optique.pl w celu rozwiązania sprawy.
Pozdrawiamy, Lynx Optique
Cieszymy się, że wybrałaś salon optyczny Lynx Optique w Warszawie. Również dziękujemy bardzo za podzielenie się z nami opinią i mamy nadzieję, że zdecyduje się Pan odwiedzić nasz salon optyczny ponownie
Pozdrawiam,
Lynx Optique
Dziękujemy za komentarz. Prosimy skierować dany problem na biuro@lynx-optique.pl w celu rozwiązania sprawy.
Pozdrawiamy, Lynx Optique
chciałam gorąco podziękować obsłudze salonu w Ken Center Lynx Optique Polska. Od lat nie nosiłam okularów z uwagi na ich złe dobranie. Tu dokładnie zbadano mój wzrok i dobrano szkła. Od początku do końca moim opiekunem była Pani Karolina Kasprzak, która profesjonalnie się mną zaopiekowała, zaoferowała mi różne rozwiązania dopasowane do mojej wady i mojego portfela, a to było dla mnie bardzo ważne. Wizyta przebiegła w przyjemnej atmosferze, gdzie otrzymałam dużo pomocnych informacji. Na ko niec Salon mnie zaskoczył, gdyż okulary miałam otrzymać do 10 dni, a otrzymałam po 2 dniach, natomiast słoneczne — korekcyjne były już po 1 dniu. Jeszcze raz bardzo dziękuję i szczerze polecam ten salon i obsługę. Monika … – pokaż