Bardzo miły, spokojny Oddział w dobrej (dla mnie bardzo) lokalizacji. No i naprawdę fachowy, szybki i b. sprawny Doradca — Pan Tomasz. Serdecznie polecam wizyty w 64 Oddziale tym, którzy muszą coś załatwić osobiście w PKO BP. Andrzej
00
Odpowiedz
Suonc S.
4 grudzień 2022, 12:15 pm
chyba zawsze są tu kolejki, ale znajdzie się miejsce dla ok. 3 osób do poczekania na siedząco:) naprawdę miła obsługa
Dziękujemy za pozytywną opinię. :) Pozdrawiamy, PKO Bank Polski
00
Odpowiedz
Artur D.
29 kwiecień 2022, 2:06 pm
Jestem klientem PKO BP od 25 lat. Polecam obsługę w tym oddziale, Panie i przemiły Pan, wszystko spokojnie wytłumaczą i doradzą w zakresie np.: inwestycji. Wypłata gotówki też przebiega sprawnie, więc zacznę tu częściej przychodzić!
Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszej obsługi. :) Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
00
Odpowiedz
MiT G.
30 styczeń 2022, 3:41 pm
Polecam obsługę w tym oddziale, Panie i przemiły Pan, wszystko spokojnie wytłumaczą i doradzą w zakresie np.: inwestycji. Wypłata gotówki też przebiega sprawnie, więc zacznę tu częściej przychodzić!
Pani Dorota i Pan Tomasz, z ktorymi mam bardzo często styczność zapewniają przyjemną obsługę i kompleksową obsługę. Pani Dorota to bardzo pozytywna osoba, która traktuje Klienta i jego sprawy z ogromnym szacunkiem. Pan Tomasz wszystko potrafi wyjaśnić spokojnie, ma dużo cierpliwości. Wszystkim serdecznie polecam takiej obsługi jaka spotkała mnie.
Pani Magdaleno, dziękujemy za ocenę. Cieszy nas, że obsługa stoi na wysokości zadania! Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
00
Odpowiedz
Katarzyna G.
21 styczeń 2022, 12:18 am
Świetna obsługa, w szczególności Pan Tomasz! To bardzo kompetentny pracownik, zawsze miły i uprzejmy. Wszystkie sprawy załatwiam tylko u Pana Tomasza. Jego postawa może być inspiracją dla innych. Chapeau bas Panie Tomaszu
To miłe. Dziękujemy Pani Katarzyno za tak obszerną i miłą recenzję naszego oddziału. :) Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!
00
Odpowiedz
Marianna K.
7 grudzień 2021, 5:21 pm
Obsługa powolna i niekompetentna. Czekałam GODZINĘ żeby usłyszeć informację którą Pani znała od początku (chyba że pierwszy raz wypełniała wniosek kredytowy, w co wątpię). Kompletny brak umiejętności obsługi systemu w którym pracują, musiałam kilkakrotnie podawać te same dane bo Pani nie była w stanie sobie poradzić z przeprocesowaniem. Jeżeli ktoś chce załatwić cokolwiek sprawnie — nie polecam tego oddziału.
Pani Marianno, jest nam przykro z powodu takiej opinii. Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji. Trudno się jednak do tego odnieść bez dostępu do konkretnych danych. Poprosimy o przesłanie na adres: ekspert@pkobp.pl szczegółów tego zdarzenia: daty, pory dnia, ewentualnie dane pracownika. Skontaktujemy się z dyrekcją placówki i postaramy się wyjaśnić wszystkie okoliczności tej sprawy.
Andrzej
dziękujemy za wysoką ocenę obsługi w tym oddziale.
Panie i przemiły Pan, wszystko spokojnie wytłumaczą i doradzą w zakresie np.: inwestycji. Wypłata gotówki też przebiega sprawnie, więc zacznę tu częściej przychodzić!
Panu otrzymać fachową pomoc w naszym oddziale. :) Pozdrawiamy serdecznie, PKO Bank Polski.
Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy ponownie!
Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy ponownie, PKO Bank Polski.
Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!
Pozdrawiamy serdecznie!