Ceny na tej stronie służą wyłącznie celom informacyjnym. Nie są one ostateczne i nie stanowią oferty publicznej. Zarząd zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Cenę można sprawdzić telefonicznie.
Jak działa Nicelocal dla firm
Klienci szukają w sieci usług i trafiają na Nicelocal
Bardzo profesjonalna obsługa. Naprawa przeprowadzona wzorowo z dbałością o szczegóły. Kolor lakieru dobrany perfekcyjnie. Samochód zastępczy z warsztatu bardzo wysokiej jakości.
Komentarz:
Polecam usługi PGD Naprawa Nadwozi Warszawa, ul. Uczniowska 34, ponieważ, jestem bardzo zadowolony z profesjonalnej i życzliwej obsługi przez Pana Konrada CIBORA. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Bardzo profesjonalna obsługa. Dawno nie spotkałem się z taką obsługą. W ciągu tygodnia od przekazania samochodu usunięto szkodę. Moja sprawa to likwidacja szkody z OC sprawcy po kolizji. Auto naprawione, co bardzo ważne w umówionym terminie. Samochód odebrałam czyściutki jak z salonu. Naprawa przeprowadzona wzorowo z dbałością o szczegóły. Kolor lakieru dobrany perfekcyjnie. I tu podziękowania dla lakiernika. Po naprawie, wydanie pojazdu odbyły się sprawnie, zgodnie z ustalonym terminem. Warto podkreślić, że Pan Konrad CIBOR zorganizował perfekcyjnie podstawienie samochodu zastępczego (od ręki). Samochód zastępczy z warsztatu bardzo wysokiej jakości. Szczególnie dziękuję prowadzącemu moją sprawą Panu Konradowi CIBORWI. Oczywiście bardzo POLECAM!!!
Jestem mile zaskoczony jakością i terminowością naprawy auta mojej żony. Pan Rafał znakomicie przeprowadził nas przez całą procedurę. Bardzo dziękujemy.
Dziękujemy bardzo za słowa uznania i serdecznie pozdrawiamy, Pani Doroto.
Adrian S.
31 styczeń 2023, 8:14 pm
Kilka razy telefonowałem na infolinie w sprawie uzyskania informacji. Miał ze mną kontaktować się Pan Dariusz. Oczekiwanie na kontakt trwa 3—5 tygodni i to mimo kilku telefonów, gdzie infolinia zapewnia ze będzie się ktoś kontaktować. Mimo telefonów na podany numer przez infolinie nikt go nie odbiera. Naprawę wykonywałem tam raz i ostatni.
Panie Adrianie, dziękujemy za uwagi i najmocniej przepraszamy za wcześniejszy brak kontaktu z naszej strony. Sprawdzimy, co było jego powodem. Po dzisiejszej rozmowie z doradcą zapewniamy, że będziemy w stanie Panu pomóc w zlikwidowaniu szkody w możliwie najkrótszym czasie. Przepraszamy raz jeszcze za niedogodności i pozdrawiamy serdecznie.
M O.
19 styczeń 2023, 8:43 pm
Szyba wymieniona w zaledwie dwa dni. Bardzo przyjemna i kulturalna obsługa. Polecam.
Pani Krystyno, dziękujemy bardzo za opinię. Bardzo nas cieszy, że jest Pani zadowolona z naszych usług. Pozdrawiamy w imieniu Pana Jacka i całego zespołu.
sam w.
17 styczeń 2023, 11:14 pm
Nie polecam, pracownicy przy naprawie dokonują uszkodzeń innych elementów, dostałam informację,że muszę wstawić samochód do serwisu mechanicznego (płatne ok 500 zł) i udowodnić,że zostało to zrobione podczas naprawy w tym serwisie. naprawa trwała ponad miesiąc. Poprzednim razem przy wymianie drzwi w tym serwisie,wyłamano sterownik do lusterek bocznych. Naprawa trwała też ponad miesiąc. Jestem zmuszona przestrzec innych
Informujemy, że absolutnie nie jest naszym celem uszkadzanie elementów pojazdu podczas napraw. Naturalnie rozpatrujemy wszystkie zasadne reklamacje, które nie wynikają z eksploatacji samochodu.
Patryk K.
12 styczeń 2023, 7:14 pm
Świetna obsługa, Pani Kasia i Pan Michał niesamowicie uratowali moją sytuację. Ich wsparcie było aż nie do uwierzenia, potraktowali mnie jak swojego przyjaciela, a ja jestem zwykłym klientem… Pomogli mi sprawnie przejść przez cały proces, a także dokumenty dla Urzędu!!!! Szok. Serdecznie polecam. A cała naprawa wypas, jestem bardzo zadowolony.!!! Dawno nie spotkałem się z taką obsługą…!!! Pan od problemu z tablicą :)
Szanowny Panie Pawle, przepraszamy najmocniej za wydłużony okres oczekiwania na przyjęcie samochodu do naprawy. Powodem tej sytuacji była wymiana floty samochodów zastępczych, która utrudniła nam wcześniejsze zaplanowanie Pańskiej wizyty. Dołożymy wszelkich starań, aby naprawa została zrealizowana w najbliższym czasie, w możliwie krótkim terminie realizacji.
Przemysław K.
5 styczeń 2023, 10:51 pm
Auto naprawiane kilka razy — malowanie zderzaków, wymiana szyby czołowej, naprawa uszkodzonej klimatyzacji. Za każdym razem bez problemów, przejrzyście, zgodnie z ustaleniami. Polecam!
Panie Przemysławie, dziękujemy bardzo za rekomendację i serdecznie pozdrawiamy!
Dorota K.
30 grudzień 2022, 9:24 pm
Trafiliśmy do Pana Konrada Piotrowskiego w celu likwidacji szkody. Przemiły kontakt, bardzo profesjonalny Pan, któremu zależało na jak najlepszej pomocy. Bardzo dziękuję raz jeszcze i polecam
Pani Doroto, serdecznie dziękujemy za pozytywną ocenę i pozdrawiamy w imieniu całego zespołu.
Andy H.
29 grudzień 2022, 8:14 pm
Korzystałem z serwisu dwukrotnie. Bezgotówkowa likwidacja szkód z oc sprawcy po kolizji. Całą obsługę prowadziła p. Kasia i tu chciałem złożyć szczególne podziękowania p. Kasi za fachową obsługę, doradztwo i przeprowadzenie przez wszystkie formalności. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Polecam serwis z czystym sumieniem mimo dość długiego oczekiwania na części, ale to z przyczyn niezależnych od serwisu.
Pani Karolino, dziękujemy bardzo za docenienie naszej pracy i serdecznie pozdrawiamy w imieniu Pana Jacka i zespołu.
Monitka T.
27 grudzień 2022, 9:41 pm
Szybko, sprawnie i profesjonalnie zajęto się moja sprawa, trzeba było wymienić zderzak w Hyundaiu. Tak szybko naprawili szkodę, że nie zdążyłam nacieszyć się samochodem zastępczym. Likwidacją szkody zajęła się Pani Kasia M. z którą na bieżąco miałam kontakt telefoniczny. Profesjonalnie ogarnęła likwidację szkody, samochód odebrałam świeżutki i czyściutki jak prosto z salonu. Przemiła Pani, jestem zadowolona, polecam. :)
Pani Moniko, bardzo nas cieszy, że spełniliśmy Pani oczekiwania. Dziękujemy uprzejmie za opinię i pozdrawiamy serdecznie.
JAROSŁAW C.
27 grudzień 2022, 11:53 am
Naprawa bardzo ładnie wykonana. Samochód po naprawie wygląda jak nowy. Polecam pana Jacka jako konsultanta — dobry kontakt email i elastyczne podejście do klienta.
dziękujemy za uwagi i najmocniej przepraszamy za wcześniejszy brak kontaktu z naszej strony. Sprawdzimy, co było jego powodem.
Po dzisiejszej rozmowie z doradcą zapewniamy, że będziemy w stanie Panu pomóc w zlikwidowaniu szkody w możliwie najkrótszym czasie.
Przepraszamy raz jeszcze za niedogodności i pozdrawiamy serdecznie.
Naturalnie rozpatrujemy wszystkie zasadne reklamacje, które nie wynikają z eksploatacji samochodu.
przepraszamy najmocniej za wydłużony okres oczekiwania na przyjęcie samochodu do naprawy. Powodem tej sytuacji była wymiana floty samochodów zastępczych, która utrudniła nam wcześniejsze zaplanowanie Pańskiej wizyty.
Dołożymy wszelkich starań, aby naprawa została zrealizowana w najbliższym czasie, w możliwie krótkim terminie realizacji.