polecam Pani adwokat po rozmowie wzięła zaliczkę miała mi wystosować pismo w ważnej sprawie ale czekam już 4 msc i dalej pisma nie ma . Nie odbiera z mojego telefonu nie odpisuje po telefonie z mojego męża odebrała tłumaczy się ze pismo wysłała ze ma milion spraw i wirtualna pocztę ze była na wakacjach itp. Ze wyślę pismo jeszcze raz do teraz pisma nie ma z telefonu męża juz nie odbiera
Pani adwokat też jest chyba wirtualna więc uważajcie ! Mało tego wcześniej odpisała że już kończy ze wyślę i
Zalety
Jestem zadowolony z obsługi Pani z długimi czarnymi włosami. Wykazała się kompetencją, przyjaznym i miłym stosunkiem do klienta. Pomogła mi przy wyborze perfum na prezent - był to strzał w 10. Bardzo dziękuję.
Zalety
Pierwsze wrażenie miłe.
Szkoda tylko, że nie przełożyło się na uczciwe podejście
do kupna.
Wady
Pani Beata nie informuje o ważnych faktach dotyczących umowy.
Negocjuje dobre warunki dla swoich klientów, wprowadzając w błąd
sprzedającego.
Przeciąga podpisanie umowy przedwstępnej (w moim przypadku 3 tyg.)
Wprowadza zapisy typu: zamiana zadatku na zaliczkę do zwrotu, jeżeli jej
klient się wycofa z zakupu.
PROSZĘ, PODPISUJCIE PAŃSTWO UMOWY PRZEDWSTĘPNE PRZED WYCOFANIEM OGŁOSZENIA!
Komentarz
Nie
Pokaż więcej
życzę nikomu takiego kontaktu z panią Beatą jaki ja miałam.
Mimo spełnienia wszystkich warunków i oczekiwań jej klientów,
po 3 tygodniach kiedy miała przyjechać z klientem podpisać umowę, otrzymałam maila, że klienci się wycofują z zakupu, bo nie chcą stracić zadatku.
Nie rozumiem? Chcieli kupić czy nie?
Przecież zadatek to standardowy zapis.
Po co prosili mnie o wycofanie ogłoszenia?
Dlaczego od początku nie wiedziałam, że finalizacja umowy może przypadać za trzy miesiące (co i tak zaakceptowałam) mimo, że pani Beata zapewniała mnie, że klienci chcą się wprowadzić już za miesiąc?
WSTYD pani Beato, bo o zaistniałej sytuacji należało zadzwonić, a nie jak
tchórz pisać maila.
PROSZĘ, PODPISUJCIE PAŃSTWO UMOWY PRZEDWSTĘPNE PRZED WYCOFANIEM OGŁOSZENIA!
Oczywiście, bez dziwnych zapisów pani Beaty.
Data wykonanych usług
czerwiec 2023
Opis specjalisty
Beata Modlińska
Po znajomości i poleceniu zgodziłam się na usługi firmy ogrody arcioch. Mimo, że odrodzenie zostało wykonane, prace nie zostały dokończone przez chłodną porę roku i na wiosnę miały zostać dokończone. Pan Tomasz po kilku przypomnieniach przybył ale niestety nie wykonał nic z umówionych i odłożonych (zapłaconych) prac, twierdząc, że przycięcie i zamontowanie bocznych paneli by współgrały z wysokością ogrodzenia frontowego nie były w zakresie, że oczyszczenie ogrodzenia i pierwsza impregnacja także
Pokaż więcej
jest pracą osobno płatną. Przez porę roku nie została także dobrze wykończona, zamontowana skrzynka. Także to Pan chyba uznał za usługę dodatkową. Tragediaaaa nie polecam nikomu
Bardzo dobre jedzenie,szybka realizacja,na 5 zamówień czekaliśmy ok.20 minut,bardzo miła,młoda obsługa,ceny adekwatne do jakości i ilości jedzenia.Byliśmy pierwszy ale z pewnością nie ostatni raz😍
Zalety
Pełny profesjonalizm, przyszłam spięta a wyszłam całkowicie zrelaksowana. Z wielką przyjemnością przyjdę ponownie
Wady
Nie znalazłam żadnej wady. Bardzo dobrze się czułam.
Komentarz
Pięknie urządzone, relaksacyjna atmosfera, można na moment zapomnieć o troskach i problemach gdy tam byłam. Polecam z całego serca
Zalety
brak
Wady
Zamówienia dostarczają z dużym opóźnieniem.
Brak poinformowania o zmianie terminu dostawy towaru.
Problemy ze zwrotem pieniędzy przy odstąpieniu od umowy.
Komentarz
Przed zakupem czegokolwiek w tej firmie polecam dokładnie zapoznać się ze wszystkimi opiniami na temat tej firmy. Z własnego doświadczenia z tą firmą wiem, że poszanowanie klientów i prawa konsumentów to dla tej firmy puste słowa.
Zamówienia dostarczają z dużym opóźnieniem. Brak poinformowania o zmianie terminu
Pokaż więcej
dostawy towaru. Możliwe, że będzie problem ze zwrotem pieniędzy w przypadku odstąpienia od umowy lub reklamacji. Na liczne telefony/maile cały czas kłamią o zmianie banku, więc braku możliwości realizacji zwrotu pieniędzy.
Po 45 dniach od odstąpienia od umowy nie ma ani zwrotu pieniędzy, ani jasnego objaśnienia. Na dzień 19 maja 2023 r. problem jest nadal nierozwiązany. Ze względu na zaistniałą sytuację oraz według opinii innych poszkodowanych, to stało się nie pierwszy raz i ma oznaki celowego oszustwa. Planuję wszcząć postępowanie sądowe przeciwko tej firmie.
Polecam omijać tą firmę. Na rynku istnieje wiele bardziej odpowiedzialnych producentów.
Data wykonanych usług
Zamówienie nr 28263 od 04.01.2023r.
Odstąpienie od umowy w dniu 29.03.2023r.
Opis specjalisty
Faktury zostały wystawione przez pracowników firmy Ergonome.
Wady
Wykonanie na 3, obsługa klienta na 1, daje nam to (3+1)/2 = 2. Ocena końcowa 2. Ze względu na nerwy jakie towarzyszyły remontowi. Wg wykonawcy mieszkanie deweloperskie było w opłakanym stanie - owszem, wiedział to gdyż robił odbiór tego mieszkania od dewelopera. Po czym zgodził się na wykonanie remontu. W czasie toczących się prac to było powodem do narzekania. Brak jakiejkolwiek nici porozumienia. Podczas zakładania listew przypodłogowych, na prośbę, ż***y nie zakładać w okolicy kuchni, gdyż
Pokaż więcej
czekamy na m***le, Państwo i tak założyli, tłumacząc się później: my tak robimy. I już. Nie jest to jedyny przypadek braku informacji ze strony wykonawcy. Sytuacja podobna dotyczyła montażu kaloryfera. Po informacji, ż***y włączyć ogrzewanie okazuje się, że kaloryfer jest nieprzykręcony i zalewa łazienkę. Kolejny punkt to mycie wszystkich narzędzi w nowo (notabene źle) zamontowanej umywalce. Na pytanie odnośnie takiego stanu rzeczy i faktu, że umywalka ma zacieki słyszymy: ale o co Panu chodzi - umyjemy. Umyli oraz zarysowali. Po kategorycznym sprzeciwie na takie zachowanie nowa umywalka została zakupiona na koszt wykonawcy. Podobnie stało się z szafkami łazienkowymi, które zostały zalane, przez źle zamontowany syfon (oczywiście tłumaczeniem było, że syfon z IKEI - dołożony do umywalki z IKEI jest zły). Szafki odkupione. Na fakt, że blokujemy komuś miejsce parkingowe kontenerem na śmieci: Proszę Pana, prosze zwalić na nas, co się Pan przejmuje... Doliczane są dodatkowe koszta za utrudnienia w malowaniu, bo ściany mokre od dewelopera. Ale kiedy wcześniej jest prośba o wstrzymanie się z pracami, ż***y wygrzać mieszkanie to jest to ignorowane. Na koniec współpracy, kiedy nie wszystko idzie po myśli wykonawcy okazuje się, że dolicza jakieś dodatkowe koszty, o których wcześniej nie było mowy. Brak szacunku dla materiałów klienta (przykłady to wcześniej wspomniane listwy przypodłogowe oraz np. 3 otwarte farby 10 litrowe, z których zużyte zostało 20% każdej). Brak szacunku również dla samego klienta, wmawianie mu, że za coś nie zapłacił, że nie ma racji, że się nie zna. Racja jest jedynie po stronie wykonawcy, który notorycznie spóźnia się na spotkania. Nie polecam. Firmę dostałem z polecenia, ale widocznie zmieniło się podejście do klienta. Po odbiorze, zapłaceniu i umówieniu się na dokończenie listew po wstawieniu drzwi następuje blokada mojego numeru telefonu. Listwy zostały wykonane - ale przed montażem nie zostały zdjęte naklejki ze sklepu - podejrzewam, że po złości. Bo przecież te naklejki łatwiej się ściąga, jak listwa przyklejona jest do podłogi. Reasumując: drogo, nierzetelnie, nieuprzejmie i brak kontaktu. Nie polecam.
Data wykonanych usług
Koniec 2022
Opis specjalisty
Dane poufne
Komentarz
Profesjonalny serwis,panowie znają się na robocie. Potrafią dobrze doradzić, przeprowadzić obsługę motocykla na wysokim poziomie a najważniejsze w tym jest to że robią to z pasją. Mogę z czystym sumieniem polecić ten serwis wszystkim użytkownikom motocykli. Pozdrawiam fachowców z AP-Moto
Jaka cena ? Pewnie niska w stosunku do innych. Spytaj ile zapłacisz zgodnie z prawem w razie niepowodzenia (czego Ci nie życzę !) Nie polecam, u mojej żony pan Michał przegrał 3:2, ale kwotowo na tak trzysta tysięcy, a na nie około 35 tysięcy. Inni restrukturyzatorzy zastanawiają się jak on to zrobił ? Jak negocjował, o ile wogóle negociował. W razie pytań proszę dzwonić 732692240
Dla mnie jako osoby, która nie zna się na księgowości i podatkach, biuro rachunkowe to nieoceniona pomoc. Ich wiedza i doświadczenie pozwala mi na skuteczne zarządzanie finansami mojej firmy.
Pani Adriana jest jak najbardziej godna polecenia. Profesjonalistka, świetnie dogaduje się z klientem i przede wszystkim słucha, a potem doradza.Niezwykle kulturalna. Czy można chcieć więcej?
Bożena
Czy jesteś właścicielem firmy?
Zaktualizuj dane firmy, w tym godziny pracy, opcje płatności i nie tylko